![]() |
![]() |
|
|
#1 |
|
Standard Medlem
|
Et par måneder siden jeg ble medlem, og endelig har jeg fått dratt meg opp av sofan for å lage en introduksjon.
Helluu~ Jeg heter da Maria, men jeg blir også kalt Jørgen. Jeg bor i et hull i bakken, da nærmere bestemt et tettsted kalt Kilsund, mellom Arendal og Tvedestrand. Jeg er 17 år gammel, men fyller 18 i April. Utdanningen går i medier & kommunikasjon, og jeg har søkt lærlingsplass i forsvaret som fotograf til neste år. Av fritidsinteresser driver jeg mye med fotografi, musikk, bueskyting, festivaler/konserter og ofc anime og manga. Av musikk er jeg mest interessert i rock og metal, hvor favorittsjangeren ligger i metalcore. Jeg har også en liten kniv/sverd samling, så jeg anbefaler ingen å prøve å bryte seg inn hos meg. Jeg har egentlig aldri vært så interessert i anime/manga eller Japansk kultur sånn generelt før høsten/jula 2008, når søstra mi fikk meg til å spille et Naruto spill på xbox'n. Dette førte til at jeg så Naruto, som førte til at jeg ble interessert i anime. Manga begynte jeg derimot ikke å lese før i fjor sommer, så jeg er ikke like oppdatert på den fronten. Jeg eier kanskje .. 20 mangabøker? Idk. Favorittmangaen er da Katekyo Hitman Reborn!, og da er jo selvfølgelig Lambo min fav char. Vinteren 2009, altså et år siden omtrent, ble jeg opplyst om cosplaying, og søkte meg frem til Desucon. Dette førte til at jeg ville dra til Oslo for å henge med rare folk (ikke negativt ment ofc!) i to dager, noe en del av vennene mine, samt lillesøstra mi hadde lyst til. Da satte jeg i gang med å sy mine første kostymer, Akatsuki kapper til meg og lillesøstra, og et Urahara kostyme til venninna. Vi dro til Desucon, storkoste oss, og ser nå frem til Aicon og sommerens Desucon. Meg på Desucon (+ flere bilder..) Steder du kan finne meg: DeviantArt My Anime List Og ja, jeg er glad i å skrive, så jeg må bare beklage hvis denne posten ble enormt lang og kjedelig. - Maria, aka mthows1 på internett. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Standard Medlem
|
Velkommen til Japani~su
![]() Intro'en din var slettes ikke kjedelig, alltid gøy med lange introer for da lærer man folk å kjenne mye lettere ![]() Anywho, enjoy and have a pocky
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Standard Medlem
|
Velkommen til Japani~~
Spis masse pocky og kos deg
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Standard Medlem
|
Velkommen ska du være!
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Standard Medlem
|
Velkommen til Japani!
Pocky til deg
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Standard Medlem
|
HeiHei
![]() Bueskyting!! Meld deg inn i gruppen vår!! Konkurrerer du? Hvilken bue skyter du med? Have a dango and enjooyy
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Standard Medlem
|
Yay, masse pocky!
![]() Quote:
Har en Browning Micro Midas 3 Jeg kan ikke så mye om forskjellige typer buer, så jeg vet ikke hvor god denne er i forhold til andre buer xD Min veier #30-40, så den er ganske lett. Men så fikk jeg den jo for et par år siden, og kan ikke si jeg var stort sterk da.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Standard Medlem
|
Sørlending og Reborn fan? Thumbs up! XD Du har mange artige interesser; posten din var ikke kjedelig i det hele tatt. Velkommen til Japani!
|
|
|
|
![]() |
Lower Navigation
|
||||||
|
||||||
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |