![]() |
![]() |
|
|
#1 |
|
????????
|
Nå har jeg ryddet i skapet, og i den forbindelse vil jeg selge en del kostymer jeg aldri har brukt! Saken er nemlig den at jeg elsker å sy de, men får aldri brukt de.
Prisen på alle kostymene er kun et estimat, og jeg er stort sett veldig åpen for prisforhandlinger. Jeg bor i Trondheim, men har også mulighet til å ta med kostymene til Oslo. Ellers er sending via post også en mulighet, men porto kommer da i tillegg til kostymeprisen. Spørsmål og lignende kan postes her i tråden, sendes på PM eller via mail. Jeg har desverre måttet legge ned muligheten for å bestille kostymer på ubestemt tid, men kommer sterke tilbake siden. Du kan se noen av mine andre kostymer her. Macross Frontier - Ranka Lee, nyan-nyan version - Fretex Trondheim Tsubasa Reservoir Chronicle - Sakura, anime version Bleach - Shinigami uniform Naruto Shippuuden - Haruno Sakura - Fretex Trondheim Code GEASS R2 - C.C. - Solgt Karate-gi, Budo Nord Empi - Fretex Trondheim Cardcaptor Sakura - Clow Wand - Solgt Naruto - pannebånd / forehead protectors Last edited by Sakuya; 5th June 2010 at 11:45. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Standard Medlem
|
Jeg er ganske interessert i Shinigami-uniformen : 3
Hvor bred er jakka rundt livet og i brystpartiet? Hvor lang er kostymet? Er det mulig å få se flere bilder??? Last edited by Lise4542; 20th January 2010 at 18:14. |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
????????
|
Quote:
![]() EDIT// Maks brystvidde er ca. 100 cm, og maks livvidde er ca. 85 cm. Alt under dette går bra, ettersom du kan justere inn både jakka og buksa etter behov. Lengden på kostymet er beregnet på en person som er ca. 160 cm.- Bilde 1 - Bilde 2 - Bilde 3 - Bilde 4 - Bilde 5 Last edited by Sakuya; 20th January 2010 at 18:57. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Standard Medlem
|
Hmm...
Jeg er nok 5 og 3 cm større enn de målene på bryst -og livvidde... T_T |
|
|
|
|
|
#5 |
|
????????
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Standard Medlem
|
Det hadde vært supert : D
Forresten, i hoftevidde er jeg 113 cm. Vil buksa passe da? (glemte jo helt å spørre om det i sta) |
|
|
|
|
|
#7 | |
|
????????
|
Quote:
Jeg sender deg en PM, så tar vi det derfra.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Standard Medlem
|
Heya.
Så at noen allerede hadde tatt fatt i å få interesse for "The popular shinigami of the devil that was named Frank Costume".... Bare sier at vis kjøpern som var først ute trekker seg så kan jeg godt stå som nr 2 på listen.... |
|
|
|
|
|
#9 |
|
????????
|
Shinigami-uniformen? Den er fortsatt til salgs, så det skal ikke være noe problem. Da legger jeg det av til deg og sender deg en PM med litt mer informasjon senere. n_n
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Standard Medlem
|
Vent litt...Så først nå at høyden er beregnet for 160cm 0o jeg må måle hvor høy jeg er 0o...håper jeg ikke er så høy...
Jeg er 172cm -_- søren. Last edited by Heika-sama; 10th February 2010 at 14:38. Reason: Slo sammen dobbelpost. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
????????
|
Da tror jeg nok desverre den blir en smule kort på bena, selv om jakka er forholdsvis lang slik at den kan justeres. ^^;
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Standard Medlem
|
Har du fremdeles den shinigami drakten?
Altså; du har ikke solgt den ennå?
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Standard Medlem
|
wow, har du laget alle disse kostymene?! utrolig flotte! hvor mye ca tar du for å lage et kostyme?
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
????????
|
matura93: Kostymet er fortsatt til salgs ja. ^^
Mettiz: Tusen takk! n_n Pris for et kostyme kommer helt ann på hvor mye stoffet koster. For eksempel kom siste shinigami-kostymet jeg sydde kom på 250,- uten frakt. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Standard Medlem
|
jeg vurderer å gå som mizukage og jedi oc på desucon. Jeg har jedi roben, men selve jedi drakten har jeg ikke (og er litt usikker på om jeg skal gå som good side eller evil side jedi oc
) er også usikker på om jeg skal gå som mizukage og, kommer litt ann på hvordan hun ser ut i animen, men ville du vært interessert i å lage kostymene kanskje?
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
????????
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Standard Medlem
|
er interisert i shinigamikostymet men kommer ikke på en soul raper(hihi) med svart kort hår :/
(untatt Kaien da) |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Standard Medlem
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Standard Medlem
|
ja jeg tenkte på hisagi men han har desverre anderledes shihakusho(vest lignende ting med hvite ermer) og det ville bli vanskeli med tatoveringen og arret hans
i ettertid kommer jeg også på Hanataro men håret hans er vel kansje litt får langt
Last edited by The Lonely Pineapple; 27th February 2010 at 22:59. Reason: kan ikke å quote :3 |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Standard Medlem
|
og han e for lame x)
hmmm vanskelig x) |
|
|
|
![]() |
Lower Navigation
|
||||||
|
||||||
| Tags |
| bleach, cardcaptor sakura, code geass, cosplay, karate, macross, naruto, tsubasa |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|