![]() |
![]() |
|
|
#1 |
|
Standard Medlem
|
Fredag 27. februar er datoen!
Oppdatering: Fredagen er hittil mest populær! Den vant over de andre dagene. ![]() ![]() ![]() Da var det på tide igjen etter en lang periode uten aktivitet! Denne gang blir det eksklusivt om fargelære fordi det er noe jeg har merket meg at folk trenger å lære. Her er hva kurset skal ta for seg: Effektiv bruk av farger!
Hva skiller god og dårlig fargelegging?
Hvorfor er det så enkelt å fargelegge så bra og hvorfor har jeg ikke brydd meg tidligere?
Så er det mulighet for å stille spørsmål underveis. ![]() Kurset. Er. GRATIS! Siden dette er hjemme hos meg så kan jeg ikke ha så veldig mange på kurset. Jeg setter grensa på 12 personer (meg inkludert) så vi får litt plass. ![]() Adressen er: Rostedsgate 10 0178 Oslo PM-meg om mobilnummer. ![]() Hvem som arrangerer dette: Quakeulf Hvem som kommer: DragonGirl46911 ![]() Yuiko Shinke Ai-rin applephoenix Blackfred Sky_king Anayokari Hvem som kommer kanskje: kaede Mita Romi Pjo Kongen (på middag) Hvis det er noe dere lurer på: DISKUTÉR HER P.S. Jeg har kjøpt godteri fra Chinatown i London om folk vil ha japansk godteri.
Last edited by Quakeulf; 27th February 2009 at 17:19. Reason: Ordnet med navn, endret datoen |
|
|
|
![]() |
Lower Navigation
|
||||||
|
||||||
| Tags |
| fargelære, tegnekveld |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |