![]() |
![]() |
|
|
#1 |
|
Standard Medlem
|
Noen som gleder seg?
Det gjør iallefall jeg, demoen var knalltøft! Elsker framgangsmåten og fighting systemet etter det jeg har sett så langt. Demo for de som ikke har den: http://kotaku.com/5464839/want-the-h...l+%28Kotaku%29 |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Standard Medlem
|
Jeg ble så syykt skuffa når jeg fant ut at Heavy Rain ikke kom til PC.
HR ser så bra ut at jeg faktisk vurderte å kjøpe meg en ps3 bare for å spille det... (og jeg liker egentlig ikke ps3) Jeg må nok nøye meg med å se på playthrough's på youtube... ![]() SKUFFA! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Byakugan_hyuuga
|
Jeg gleder meg litt, skal på demovisning på ringen kino på torsdag
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Standard Medlem
|
Jeg har fulgt dette spillet veldig lenge nå. Har fått med meg nesten alt som er og gleder meg helt villt til det kommer ut! Hele spillet virker så utrolig bra gjennomført og holbart. Har spilt demoen flere ganger nå og gjort nesten alt som er å få ut av det
Dette er spill #1 dette året
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Byakugan_hyuuga
|
"Nobody will ever need more than 640k of memory"
Men jo, prøvde nettopp demoen, jeg likte særlig "Sleazy Place"-scenen. Jeg elsker krim noir, så dette kan absolutt bli et spill jeg runder. En ting som pleier å plage meg i spill er at karakterer ofte beveger seg så urealistisk, men dette så jo veldig bra ut. Liker at de tårer å satse på dette konseptet, basically en lang quicktime-event. Men jo, worth a shot, I suppose. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Pumpecrew
Forum Admin
|
AyumiFan: PS3 er verdt å ha uansett, nesten utelukkende for Blu-Ray-spilleren på den.
(Har vært litt langt mellom de virkelig gode spillene man virkelig må ha, dessverre...)Har fulgt med på dette spillet, men ikke prøvd demoen enda. Venter på selve spillet tror jeg. Gleder meg veldig. Har tro på konseptet og at det blir en bra greie som blir husket som et litt anderldes spill.
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Standard Medlem
|
Quote:
Men hvorfor i all verden vil du se på noen andre spille det? Ville ikke det ødelegge spillopplevelsen din? Vi får bare se fram til 24. februar ![]() @AyumiFan: Heavy Rain hadde nok ikke tatt seg like godt ut på PC som på PS3. Både grafikkmessig og opplevelsesmessig. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Pumpecrew
Forum Admin
|
Tja, grafisk er nok PC det beste pr 2010 (PS3 kom i 2006, tross alt), men jeg tror opplevelsen gjør seg klart best på konsoll. Quicktime-events gjør seg nok best med en skikkelig håndkontroller.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Standard Medlem
|
Det er sant, men det gjelder jo om du har speccs til å kjøre spillet på topp og da. Men helt klart et konsollspill.
|
|
|
|
|
|
#10 | ||
|
Standard Medlem
|
Quote:
Og jeg trenger ikke blåstråle ![]() Quote:
![]() Opplevelsen ville vært helt overlegen uansett hva man spilte på
|
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Standard Medlem
|
Har gledet meg lenge til Heavy Rain. Evig Takk for referansen til hvordan å få lasta ned demoen tidligere. "laster ned nå"
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Standard Medlem
|
Quote:
![]() Ellers må jeg si at dette spillet ser litt uferdig ut. Veldig stive ansiktsanimasjoner og mye "uncanny valley". De kunne gjort mer på det animasjonstekniske her for å gjøre figurene litt mer troverdige når de snakker. Mass Effect 2 og til og med Half-Life 2 sine episoder har mer troverdige snakkesekvenser enn dette spillet. Når man ikke kan pøse på med polygoner bør man pøse på med den man kan for å gjøre det levende og troverdig, og det er litt synd at dette spillet ikke ser så veldig bra ut i bevegelse. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Byakugan_hyuuga
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Standard Medlem
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Standard Medlem
|
o.O Ser ikke helt hvorfor noen av dere sier at "Kontrollene på PCn ikke blir det samme". PCer har noe som heter USBporter og der kan du plugge inn en kontroller (Om da ikke HR bruker 6.axis eller andre rare greier). I disse dager kan du gjøre kontroller som ser og føles ut som PS3/2/1 Xbox/360 etc. Så det eneste forskjellen blir egentlig (som har blitt nevnt) er at du kommer til å trenge en rimelig moderne PC til å ha alt på max setting.
Men nok om det ^^; gleder meg til spillet jeg også, synes det er utrulig bra av dem for å tørre å satse på noe som egentlig ikke er så populært når det kommer til sjanger. Konseptet til spillet er også bra, de har tenkt veldig mye ut av boksen og det syns, blir spennende å teste det! |
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Pumpecrew
Forum Admin
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Standard Medlem
|
Er det enklere når det kommer til konsoll, ja. Stress å sette opp sånt til PCn, nei.
Bruker man kanskje ekstra 5 minutter på research så slipper du "forskjellig design". Har de like mange knapper så trenger du bare til å gå til options og velge "use controller" eller hvordan oppsettet er (Om ikke så er det FAIL på designet av spillet). Installasjon trenger man egentlig ikke i disse dager med plugg and play. Du må kanskje vente litt etter den er plugget i, men den tiden kan du bruke på å lese manualen til spillet ^^; Ekstra kontroller som tar opp sted har du rett i, men så tar de jo ikke såååååå stor plass heller, om du har en skuff så har du plass
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Pumpecrew
Forum Admin
|
Hva får deg til å tro at en gjennomsnittlig person orker å gjøre research eller skal forstå hvordan det funker? Siden jeg jobber på videregående skole og jobber med elever og deres maskiner daglig, så kan jeg med sikkerhet si at det er for vanskelig for 85% eller mer (om de må finne ut av det på egenhånd).
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Standard Medlem
|
Quote:
Føles greit mann.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Pumpecrew
Forum Admin
|
Dessverre for deg er du ikke representativ for flertallet av befolkningen. En fullblods gamer-PC er også langt dyrere enn en konsoll. Ikke noe for folk flest.
|
|
|
|
![]() |
Lower Navigation
|
||||||
|
||||||
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |