![]() |
![]() |
|
|
#181 |
|
Standard Medlem
|
|
|
|
|
|
|
#182 |
|
Standard Medlem
|
|
|
|
|
|
|
#183 |
|
Standard Medlem
|
|
|
|
|
|
|
#184 |
|
Standard Medlem
|
Egentlig hadde jeg bare tenkt å gjøre dukkecosplay i år...
Men hvis jeg lager et til meg selv er unge Aurelia Jounes fra Emma: A victorian romance et alternativ. Hun er den eneste manga-figuren jeg vet om med historisk korrekt 1870-talls kostyme. Eneste minuset er at alle draktene hennes er pastelmonstre overlessa med blonder. ![]() Eller hun her fra consept art'en til Fable 2. Hadde vært helt rått å ha en unskyldning for å prøve patinering, pluss at jeg slipper å farge eller klippe håret ![]()
|
|
|
|
|
|
#185 |
|
Standard Medlem
|
|
|
|
|
|
|
#186 |
|
God i Tekken
|
ser ikke ut til at Demon brødrene blir noe av, tenker på andre naruto karakterer, og så langt planlegger jeg "Killer Bee" ^^
|
|
|
|
|
|
#187 |
|
Standard Medlem
|
Kanskje jeg får til noen bilder av Rave, siden han vil nok dukke opp på de fleste con nå x)
|
|
|
|
|
|
#188 | |
|
Standard Medlem
|
Quote:
Vet ikke helt hva jeg skal være.... Enten bare gå med en gul TOS uniform, eller kanskje jeg ordner meg en TNG/TNG-movies uniform.
|
|
|
|
|
|
|
#189 |
|
Standard Medlem
|
jeg har planer om å være Hitsugaya Toushirou fra Bleach på desucon ( 26-27 juni) x3 skal sy hele kostymet! og lage sverdet om jeg får tid Oo
|
|
|
|
|
|
#190 |
|
Standard Medlem
|
Skal cosplaye Axel fra kingdom hearts sammen med en stor organization XIII gruppe^^
|
|
|
|
|
|
#191 |
|
Standard Medlem
|
ok... jeg er 100% sikker på at jeg blir Korea på desu, med en Hetalia gruppe.
|
|
|
|
|
|
#192 |
|
Standard Medlem
|
Har planer om å kjøre en veldig dårlig "Reborn" fra ""Katekyo Hitman Reborn!"
, om det blir noe av for vi vente og se.
|
|
|
|
|
|
#193 |
|
Standard Medlem
|
bare en liten reklamering, Jeg skal jo være axel som sagt, men vi mangler noen til orgy gruppa. Er det noen som kan tenke seg å være en av disse?:
Xaldin, Lexaeus, Saix, Vexen, og kanskje en Luxord, hun som kanskje vil være han er ikke sikker på om hun får det til og veldig kanskje en xigbar. Xigbar er skrivi opp på lista over hvem som skal være hvem, men med et kanskje bak seg, Luxord er ikke skrivi opp. |
|
|
|
|
|
#194 |
|
Standard Medlem
|
Skal kanskje være Ui fra K-on, men er ikke helt sikker siden det ikke er helt sikkert om jeg blir kjent igjen hvis jeg går som henne.. -.-'
|
|
|
|
|
|
#195 | |
|
????????
|
Quote:
Jeg var Yui under Soracon i sommer, og da var det vel omtrent ingen som gjenkjente meg, men det var veldig koselig med de som gjorde det. Siden det er det nok fler som har fått med seg serien.Selv driver jeg med et Sakuya-kostyme fra Touhou, så foreløpig er det vel det jeg kommer som. Hadde vært artig å fått ferdig et par andre kostymer og, men jeg får se hvor langt tiden rekker. ^^ |
|
|
|
|
|
|
#196 | |
|
Standard Medlem
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
|
#197 |
|
Standard Medlem
Location: Mysen i Østfold. Midt i detta bondefylket. Er skog på alle kanter!
|
Siden jeg tar Ayane cosplayet på Aicon så skal jeg lage Paine fra FFX-2 til Desucon. Også er jeg George (Johji) Koizumi fra Paradise Kiss den andre dagen. Håper det blir mange FFX-2 peoplz! 8D Og gleder meg sykt til Parakiss gruppa vi har fått ordna!
|
|
|
|
|
|
#198 |
|
Standard Medlem
|
Tror kanskje jeg også skal være Sakto Hojo fra "when they cry" med hverdagskjolen hennes, men er litt redd for at jeg heller ikke blir kjent igjen som henne... -__-"
|
|
|
|
|
|
#199 |
|
Standard Medlem
|
Yatta, du må være Satoko.
OMOCHIKAERI! *w*
|
|
|
|
|
|
#200 |
|
Standard Medlem
|
Jeg og noen venniner(4) skal Cosplay Pac-man gjengen for å si det sånn. Jeg har selv designet hvordan spøkelse draktene skal se ut. *stolt* Vi har litt problemer med hvordan selveste Pac-man ender opp da men... vi tenker 2D. men da blir det vanskelig for ho å sitte... *knis*
![]() Det har ikke mye med Anime å gjøre da men... håper det blir godtatt.. (?) xD |
|
|
|
![]() |
Lower Navigation
|
||||||
|
||||||
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |