![]() |
![]() |
|
|
#21 |
|
Standard Medlem
|
Må si meg enig med Sensei i diskusjonen om kontroller til PC her. Slike kontroller fungere også best oppimot emulatorer og simulatorer. Men anyway! Heavy Rain er og blir et konsollspill - og jeg er rimelig glad for det i grunn
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Standard Medlem
|
Tja, Ati har kommet med en rekke billigskjermkort nå, og inngangsprisen for en konsoll med alt tilbehør i form av kontroller og Rockband-utstyr kan fort bli 5-6 tusen! (Men ikke nå lenger fordi nå har generasjonen eksistert en stund, men det er fortsatt vanvittig stive priser på blant annet PS3 og annet utstyr.)
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Standard Medlem
|
Jeg kjøpte denne PCen for 5 gærninger for to år siden. Den drar nyere spill som Bioshock 2, Borderlands og Dragon Age Origins i full HD på full guffe, glatt som smør. Denne PCen bruker jeg også til å jobbe. Tilsvarende hardware er nok også billigere i dag.
Til sammenligning kjøpte jeg PS3 for 4 gærninger like etterpå. Den drar kun Ninja Gaiden Sigma og FF13 på full HD, men ellers en veldig fin konsoll. Uansett enig med Quakeulf: en fullgod spill-PC er billigere enn de fleste tror. Heavy Rain styrer jeg en lang vei utenom, ettersom jeg avskyr QTE og syntes det ødela Fahrenheit fullstendig. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Byakugan_hyuuga
|
Vel, da har man fått spille Heavy Rain i kinosal, reservert spillet på Spaceworld, og dermed fått et signert cover/coverart (signert av David Cage - reggisør/produsent - JA, han VAR faktisk i Oslo - på Ringen kino!)
Spillet virket absolutt interresant, enda mer nå som vi fikk prøve fullversjonen. Det slår meg som et spill med en solid historie, bra regi, troverdige karakterer og animasjoner og spennende gameplay. Jeg gleder meg til å få spillet! Anyways, dette fikk jeg da jeg reserverte spillet fra Spaceworld (som var på Ringen kino.) |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Standard Medlem
|
Stilig! Må vel se å få forhåndsbestilt det selv.
Og nå er det ikke lenge til Alan Wake heller ![]() Idag fikk man Heavy Rain i posten gitt. Lever i eksil fram til jeg er ferdig. Iste - check Snus - check Snacks - check Heavy Rain - check Morna'! Og da var man ferdig. Noe av det beste jeg har spilt noensinne, nydelig! Last edited by Heika-sama; 26th February 2010 at 08:29. Reason: Slo sammen trippelpost. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Standard Medlem
|
Sitter og ser rulleteksten nå, var et herlig spill. Tok meg ni og en halv time, så det var litt kort. Men jeg antar verdien av på spille på nytt er høy, siden det er så mange valg.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Standard Medlem
|
Har nettopp fått Platinum trophy!
For et kjempe bra spill dette var! Er et av de beste spillene jeg har spilt og det eneste spillet som har fått meg såpass engasjert at jeg følte meg like stressa som situasjonen ga uttrykk for. Følte meg mest hjemme med Norman og Ethan, så jeg ble meget lei meg og skuffet når Norman døde (Bommet meget på en sekvnes) Alt i alt et kjempe spill jeg haelt klart kommer til å ta vare på og spille igjen en gang! |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Standard Medlem
|
Snakker om Norman. Elsket de "Twin Peaks" innslagene når du spilte han. Som han butler-typen :]
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Banned
|
Heavy Rain is one of the greatest games but its meant for a specific type of gamers, its absolutely not for gamers who wanna run and shoot enemies. I enjoyed the game more than I expected though, I expected it to fail since recent gamers are usually shooter/action gamers, but its good to see such a title succeed. Heavy Rain does a good job of actually not letting you feel in control of the main characters.
|
|
|
|
![]() |
Lower Navigation
|
||||||
|
||||||
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |