![]() |
![]() |
|
|
#21 |
|
Standard Medlem
|
Hei! Mulig det er litt seint å spørre nå, men en kamerat og jeg planlegger å gå rundt i Oslo og lage en valentines-reportasje og da tenkte vi det kunne vært veldig morro å få med oss dette her, og filme litt hvis det er mulig.
Vi er med i ForkasteligTV, som dekket Desucon 4 blant annet.Her er Desucon-reportasjen for de som er interessert/ikke har sett den: ForkasteligTV på Desucon Og her er en reportasje vi lagde forrige helg (valentines-reportasjen blir på en måte Ole og Karl på bærtur 2 ):Ole og Karl på bærtur Høres ut som et koselig arrangement, så håper ikke det er for sent å være med!
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Standard Medlem
|
Yup har endelig sendt!!!!
Siste oppgave da er å vente og se
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Maid
Moderator
|
Da er det faktisk fullt! Om du allikevel skulle være i området er det selvfølgelig ingenting i veien for å kikke innom og se om det er noen ledige plasser, dersom du ikke fikk plass i denne omgang. Ha en god helg alle sammen!
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Maid
Moderator
|
Da er maidcaféen overstått for denne gang! Håper alle hadde det hyggelig, det hadde hvertfall vi!
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
BanniMaid
|
Jeg storkoste meg! Tusen takk for alt! <3
*BunnyMaid* |
|
|
|
|
|
#26 |
|
You will need a larger parking lot after 3 months
|
Tusen takk for awesome awesome cafè. Maidkortet mitt eier
![]() Jeg synes det gikk fantastiskt til å være første ordentlige maidcafe på lenge, god mat var det også! |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Standard Medlem
|
Det var kjempegøy
![]() Maten var herlig og selskapet også ![]() Maidene var kjempesøte og jeg gleder meg allerede til neste gang^^, |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Standard Medlem
|
dette var kjempe vellyket og har troen at dette kan fåre gå lenge
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Standard Medlem
|
Dette var veldig koselig!
ForkasteligTV-reportasjen ligger nå ute på YouTube og handler om det som skjedde inne på og rundt Cafè Bacchus, så bare å ta en titt for de som vil! Så kan de som ikke var der se hva de gikk glipp av! Vi er ihvertfall veldig fornøyde!Ole og Karl på bærtur - Valentine's Day Enjoy! Vi ser fram til neste gang! -Karl |
|
|
|
![]() |
Lower Navigation
|
||||||
|
||||||
| Tags |
| cafe, maid, maidcafé, maidcrew, valentines, valentinescafé |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |