![]() |
![]() |
|
|
#1 |
|
Maid
Moderator
|
Valentinescafé
Søndag 14. februar Bacchus spiseri i Kirkeristen 15.00 - 18.00 Maid in Norway, Japanis offisielle maidcrew, inviterer herved til romantisk og morsom maidcafé midt i Oslo sentrum! Det vil bli enkel og søt servering, musikk og konkurranser, i tillegg til sosialt samvær med likesinnede. Selv om vi gjerne vil at så mange som mulig skal få bli med er det begrenset med plass, og det vil derfor være forhåndspåmelding. De so m kommer på denne listen er sikret plasss. De som ikke kommer med på denne listen kan stikke innom maidcaféen på dagen. Dersom det er plass vil vi da selvfølgelig slippe deg inn, men de med reservasjon prioriteres. Inngangsavgiften på 20 kr betales i døren i begge tilfeller.For de som ikke er så kjente i Oslo kommer vi til sende en maid for å plukke opp folk utenfor Outland Østbanehallen i tretiden. Hun vil bære ett skilt som gjør henne lett gjenkjennelig, og det er bare å gå bort og prate med henne! Menyen vil bestå av søte fristelser man kan kose seg med, men vi vil dessverre ikke ha noe middagstilbud. Det vil også være godsaker man kan kjøpe med seg til sin utkårede, eller kanskje til en liten mamma som fortjener litt ekstra oppmerksomhet på morsdagen. Vi oppfordrer alle besøkende til å kle seg «fint», men hva du legger i dette er opp til hver enkelt. Det oppfordres til originalitet og personlig tolkning, men det viktigste er selvfølgelig å ha det komfortabelt! Om dere er interesserte eller har noen forslag/spørsmål er det bare å spørre her i denne tråden, på e-post maids@desu.no eller sjekke ut bloggen vår; http://maidcrew.wordpress.com/ For å melde seg på sender dere simpelthen en e-post til maids@desu.no med navn og eventuelt hvor mange dere er, om du bestiller for flere. Det er begrenset med plasser, så reserver nå! Vi gleder oss til å se dere der! : ) Last edited by kaede; 10th February 2010 at 20:48. Reason: påmelding |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Crewcare
|
Maid Sara her, som bare vil melde at dette er en event verdt å få med seg! Gled dere, og husk å være tidlig ute med påmelding! : D
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Byakugan_hyuuga
|
Dørvakt/Bouncer/ManMaid Gunnar her:
Husk å være snille og greie og oppføre dere pent, ellers får dere meg på nakken. Det gjelder forsåvidt publikum og
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Maid
Moderator
|
Da er det åpnet for påmelding! Hvordan dette foregår er ført opp i førsteposten. Kos dere!
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Standard Medlem
|
høres kjempe koselig ut C: kanskje jeg titter innom bare for å se C: har loads med skole arbeid så har ikke tid til å bli : T
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Standard Medlem
|
Får man svar på påmelding? Sånn at man vet om man har plass eller ikke?
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Fregnefjes!
|
Ja, det blir sendt svart på alle mailene!
Det er fortsatt masse plasser igjen, så det er bare å melde seg på~ |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Standard Medlem
|
hehe hvis jeg skulle komme, når skulle madien møtte utten får hallen? :s
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Crewcare
|
minionpeter: En maid eller to vil være ved Outland Østbanehallen en ti-femten minutter før caféen åpner, ikke noe å bekymre seg for! ^^
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Standard Medlem
|
Kult ^^ er det fortsatt ledige plasser?
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Fregnefjes!
|
Masse plasser~ Bare å melde seg på!
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Standard Medlem
|
Reservering: Done^^
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Standard Medlem
|
waw ^^
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Standard Medlem
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Standard Medlem
|
Ooh... Meg kommer med Sempai
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Crewcare
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Standard Medlem
|
Høres morsomt ut! 8D Er det aldersgrense? o.o XD
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Maid
Moderator
|
Ingen aldersgrense, men nå er det etterhvert lite plasser igjen! Om man vil ha plass bør man melde seg på nå!
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Standard Medlem
|
jeg har sendt inn påmelding, men jeg har ikke fått noe svar, (sendte inn før kl fem) er det noe jeg burde gjøre da?
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Maid
Moderator
|
Det kan ta littegrann tid før du får svar, men vanligvis ikke lenger enn ett døgn. Dersom du allikevel er veldig usikker kan du sende en mail til, men som sagt, vi svarer ikke med en gang vi får mailen. Om du vil kan du også sende meg en pm med navnet ditt, så kan jeg sjekke om du står oppført på lista. : )
Last edited by kaede; 10th February 2010 at 09:34. |
|
|
|
![]() |
Lower Navigation
|
||||||
|
||||||
| Tags |
| cafe, maid, maidcafé, maidcrew, valentines, valentinescafé |